Pages

19/05/2024

NOCE ALCHIMIQUE (Fenâ Fillâh)

 

NOCE ALCHIMIQUE (Fenâ Fillâh)

–quête de la Tûkhè personelle

Davât ûl Kutb, tecrid, mücerret

Sad, Nun, Qaf

Zûl-Qarnayn à trois cornes

                          *

Malâkât’tan Zozima adlı büyücüye 9öründüm

“Hurufât’tan Sâd, Nûn ve Kâd dağlarına çıkacaksın”, dedi

“Sonra Sınai’de dur” (sânam)

Colloquium Internaum’da Alter E9omla 9örüştürülecektim.

 

Sonra bana Zâl, Rûstem ve İsfendiyâr adında

                    Üç kardeş verildi

Dağda bir Tubâ ağacına 9erildim,

Bu şerhi “eğer Hızr’sam” üç defa

                    söylemem istendi.

İlm-i Yâkin’e 9öre, Ayn-ı Yâkin’e, Ayân-ı  Sabit’e 9öre

                   Berzâh’da (ténèbre) bekletildim.

 

Üçüncü 9ün kefenim 9etirildi,

Simur9 benden üç kere kendimi doğurmamı,

                  Sonra yeniden ölmemi istedi.

 

Her üç harfi de, doğduğum şey,

Doğurduğum şey, ve

Kendimi doğuracağım şey olarak

Tekrar etmem istendi.

 

Kefen zümrüt’tü, lâl oldu beni 9iydi


                                                                     Ağustos, 2020

 

Aucun commentaire: